logo

چهارشنبه, 27 اسفند 1393 13:00

رونمایی از تخلف جدید با نام «هتل اسپيناس»

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با انتقاد از تخلف های ساختمانی در ساخت هتل اسپیناس موسوم به پروژه بهرود واقع در منطقه 2 گفت: بر خلاف منویات مقام معظم رهبری این هتل در بالای ارتفاعات یک‌هزار و ۸۰۰ متر ساخته شده است.

به گزارش «معماری نیوز» به نقل از میزان، ابوالفضل قناعتی در یکصد و سی و هشتیمن جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت هتلی با نام اسپیناس در منطقه ۲ شهرداری تهران اظهار کرد: این هتل در ارتفاع بالای یک‌هزار و ۸۰۰ متر ساخته شده است و من از شهردار می خواهم که فرد متخلف در این ماجرا را اخراج کند تا عبرت دیگران شود.

وی با تاکید براین که مقام معظم رهبری از زمین‌خواری و کوه‌خواری ابراز ناراحتی کرده بودند، اذعان کرد: برخورد با این فرد می‌تواند درسی برای مقابله با این‌گونه رفتارها شود.

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با بیان این که پروژه هتل اسپیناس در  بهرود در محله سعادت‌آباد به طور دقیق روی گسل زلزله احداث شده است، اذعان کرد:  کمیسیون ماده ۵ مجوز ۱۶ طبقه بنا و منفی سه طبقه پارکینگ به آن داده است که شهردار منطقه بر خلاف رأی کمیسیون ماده ۵، سه طبقه اضافه به روی بنا و دو طبقه اضافه در طبقات منفی داده است.  در حال حاضر این بنا ۱۹ طبقه بالای همکف و ۵ طبقه زیر همفک دارد.

این عضو شورای شهر افزود: قرار است در طبقه ۱۹این پروژه استخر روباز ساخته شود که استحکام بنا را زیر سئوال می برد.

قناعتی با انتقاد از این که شهردارمنطقه 2 به چه اجازه ای روی تصمیم کمیسیون ماده ۵ نظر داده است؟ خطاب به اسماعیل دوستی که این پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ که وی در آن حضور دارد، در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: درخواست می کنم به طور جدی با این پرونده برخورد شود.

 
خواندن 154 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.