logo

شنبه, 18 بهمن 1393 13:18

فروش فضای سبز در 100 سال بلدیه بی سابقه است

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری مجاز به فروش املاک با کاربری فضای سبز نیست گفت: این اقدام در 100 سال بلدیه بی سابقه بوده است.

به گزارش مرکز ارنباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و بیست هفتمین جلسه شورا محمد حقانی با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری تهران در لایحه برنامه و بودجه سال 94 گفت: شهرداری تهران هر ساله قبل از فرا رسیدن سال جدید این طرح را اجرا می کند که جای تشکر و قدردانی دارد، اما اجرای این طرح با مشکلاتی روبروست که امیدوارم این موانع و مشکلات مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.

وی تصریح کرد: از سال 72 تا به امروز طرح فاضلاب شهر تهران اجرا شده است که بر اساس گزارشات از 10 هزار کیلومتر فاضلاب شهر تهران نزدیک به 5 هزار کیلومتر ان  آن اجرا شده است که متاسفانه در طرح استقبال از بهار شهرداری تهران ابلاغیه هایی را به سایر مناطق ارسال می کند مبنی بر اینکه اقدامات  عمرانی از ابتدای بهمن تا پایان فروردین تعطیل شوند که همین امر مشکلاتی را در شهر بوجود می آورد.

حقانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر تهران در ایام نوروز تخلیه شده و خانواده ها به مسافرت می روند، لزومی ندارد که این بخش از کارهای عمرانی شهر تعطیل شود و نهایتا ما می توانیم از 15 اسفند تا شب عید دستور توقف اینگونه کارها را صادر کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

حقانی  همچنین از تغییر پهنه یک ملک در منطقه یوسف آباد خبر داد و گفت: متاسفانه در بخشی از گزارش سازمان املاک و مستقلات در بودجه 94 حاکی از فروش ملکی با کاربری فضای سبز است که به تازگی در لیست فروش قرار گرفته و دوستان شهرداری نیز عنوان کرده‌اند که نگران این مکان نباشید چرا که در پهنه m قرار دارد و من تا به حال در 100 سال بلدیه ندیده‌ام که شهرداری مکان‌های سبز خود را بفروشد.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: توقف فروش باغات و فضای سبز بر اساس منویات مقام معظم رهبری بوده که امیدواریم این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه اجازه ندهید هیچ بزرگراهی از دل جنگل‌ها عبور کند گفت:در  بازدیدی که  از منطقه 22 داشته ام  متوجه شدم کارشناسان با استفاده از تکنولوژی به روز و با حساسیت ویژه اقدام به جابجایی درختان بخشی از یک پارک جنگلی کرده‌اند که جای تشکر دارد.
 
خواندن 269 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.