logo

شنبه, 20 دی 1393 11:48

مسکن مهر پرند تعدیل قیمت داشته نه افزایش قیمت

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شتاب ساخت و ساز را افزایش می‌دهد، گفت: در شهر جدید پرند هیچ پروژه‌ای با افزایش قیمت روبرو نشده بلکه تنها تعدیل قیمت‌ها بوده که در قراردادها وجود داشته است.

به گزارش عرش نیوز باران هاشم زهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر یک تصمیم خردمندانه از سوی دولت بوده است، اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی که در سال ۹۲ رخ داد موجب شد بسیاری از قراردادهای مسکن مهر از سوی سازندگان با مشکل روبرو شود.

وی در ادامه افزود: در قراردادهای مسکن مهر قیمت ساخت علی‌الحساب بوده و به متقاضیان اعلام شده بود امکان تعدیل قیمت‌ها وجود دارد.

هاشم زهی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات مسکن مهر نقش موثری در افزایش اشتغال داشته است، گفت: رسیدن تسهیلات مسکن مهر زمینه‌ساز تحریک بازار و افزایش سطح رضایتمندی متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شهر پرند اظهار داشت: با اتخاذ تصمیم شورای پول و اعتبار تکمیل واحدها تسریع و پرونده مسکن مهر پرند در سال ۹۴ بسته می‌شود.

هاشم‌زهی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر در پرند گفت: شرکت عمران پرند هیچ افزایش قیمتی در پروژه‌های خود نداشته و بر اساس مفاد قراردادهای ساخت، تعدیل قیمت طی سال‌های ۸۸-۸۹ و ۹۰ صورت گرفته است و همین موضوع باعث بالا رفتن آورده متقاضیان شده است.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته و تعدیل قیمت‌ها در ساخت و ساز زمینه‌ساز این افزایش قیمت‌ها شده است.

هاشم‌زهی با اشاره به اینکه پیشرفت هر پروژه‌ای بیشتر باشد تعدیل قیمت‌ها کمتر می‌شود، یادآور شد: تعدیل قیمت‌ در پروژه‌هایی با پیشرفت بالای ۷۰ درصد کمتر است.

خواندن 163 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.