logo

یکشنبه, 14 دی 1393 09:55

8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

راه‌های بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن عكس‌های خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی وجود دارد كه شما در خانه دارید. فرقی نمی‌كند این عكس‌ها از شما باشد یا عكسی همراه با خانواده و دوستان، آن‌چه كه مهم است این است كه چگونه این عكس‌ها را در كنار هم چیدمان می‌كنید.

چگونگی چیدمان عكس‌ها در كنار هم به طور قطع تاثیر بسیار زیادی بر روی حال و هوای اولیه‌ای می‌گذارد كه فرد هنگام ورود به خانه شما حس می‌كند. قطعا او به سراغ این عكس‌ها می‌رود و نگاهی به آن‌ها می‌اندازد. به همین دلیل در این جا راه‌هایی خاص و منحصربه‌فرد را در مورد نحوه چیدمان عكس‌ها در دکوراسیون داخلی منزل تان با شما در میان می گذاریم.

1. دیوار عشق

123 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

شما می‌توانید مانند عكس‌های بالا كولاژی از تابلوی عكس‌های مورد علاقه‌یتان ایجاد كرده و آن‌ها را بر روی یكی از دیوارهای خانه خود نصب كنید.

2. دیوار قاب‌دار

203 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

در عكس بالا می‌بینید كه بر روی دیوار تعداد زیادی قاب وجود دارد كه یا از آن آویزان شده‌اند و یا با چسب به آن چسبیده. به هر حال، این شیوه می‌تواند یكی از هزاران شیوه متفاوت برای به نمایش گذاشتن عكس‌های در خانه شما باشد. شیوه‌ای كه بسیار خاص و مبتكرانه است.

3. استفاده از گیره برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها

133 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

این شیوه یكی از منحصربه‌فردترین شیوه‌های به نمایش گذاشتن عكس‌ها و تابلوها است. این شیوه بسیار اقتصادی است، چراكه نیازی به استفاده از قاب‌های گران قیمت نیست و هر گاه بخواهید می‌توانید به راحتی عكس‌ها را عوض كنید. فقط كافی است عكس‌ها را از گیره جدا كرده و عكس دیگر را در ردیف گیره‌ها قرار دهید.

4. صف منظم و درخشان عكس‌ها

183 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

شما می‌توانید عكس‌ها را در ردیف‌های مختلف و به صورت منظم مانند عكس بالا در كنار هم قرار دهید. فقط از این مسئله مطمئن شوید كه زمینه پشت این عكس‌ها (دیوار پشت) روشن است تا عكس‌ها به خوبی در فضا به چشم بیایند و بدرخشند.

5. حلقه‌ای از قاب عكس‌ها

153 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

اگر شما به دنبال راهی تاثیرگذار و خاص برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه خود هستید، این شیوه یكی از بهترین ایده‌ها برای این كار است و شما می‌توانید به راحتی حلقه‌ای از عكس‌ها را در كنار هم بچینید. اگر می‌خواهید تاثیر بیش‌تری ایجاد كنید می‌توانید یك قاب عكس بزرگ را درست در وسط این حلقه قرار دهید.

6. عكس در شیشه دهن گشاد

163 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

اگر می‌خواهید حس و حالی رمزآمیز به عكس‌های خود اضافه كنید، چرا آن‌ها را در داخل یك شیشه دهن‌گشاد نمی‌گذارید؟ خوبی این شیشه‌ها این است كه علاوه بر خود عكس، می‌توانید تمام اشیا و وسایلی كه شما را به آن خاطره وصل می‌كنند را نیز در این شیشه‌ها قرار دهید.

7. پازل قاب عكسی

173 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

اگر به دنبال شیوه‌ای متفاوت و متمایز برای به نمایش گذاشتن قاب عكس‌ها در خانه خود هستید، چرا از روش بالا استفاده نمی‌كنید؟ روشی كه در آن عكس‌ها مانند قطعه‌های پازل در كنار هم چیده می‌شوند.

8. قاب عكس داخل یك باكس

115 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

این شیوه نیز یكی دیگر از شیوه‌های فوق‌العاده‌ای است كه می‌توانید با استفاده از آن عكس‌ها خود را در خانه به نمایش بگذارید. اگر شما یك فرد مجرد هستید و خیلی در هنر سررشته ندارید، این راه كمك بسیار زیادی به شما در مورد چیدمان عكس‌ها و تابلوها در كنار هم می‌كند.

9. چیدمانی متنوع از قاب عكس‌ها- گالری عكس‌های خانوداگی بر روی دیوار خانه

 

143 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

photo-flower-pot 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عكس‌ها در خانه - گروه مشاورین اثرپویش پارس

خواندن 531 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.