logo

سه شنبه, 27 آبان 1393 10:41

صدور پروانه ساخت‌و‌ساز رشت به صفر رسیده است

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وضعیت ساخت و ساز در این شهر بسیار نامناسب است، گفت: صدور پروانه ساخت‌وساز در رشت به صفر رسیده است.

به گزارش فارس از رشت، اسماعیل حاجی‌پور امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در رشت، اظهار کرد: وجود قوانین دست و پا گیر و برخی از سخت‌گیری‌ها موجب گله‌مندی سرمایه‌گذاران بخش ساخت و ساز شده است.

وی با بیان اینکه اوضاع فعلی شهرداری رشت در زمینه ساخت و ساز بسیار نامناسب است، افزود: بیشتر سرمایه‌گذاران این عرصه در شهرهای دیگر مشغول به فعالیت شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم نمایندگان شورا در کمیسیون ماده 100 به همراه نمایندگان وزارت کشور و دادگستری برای برطرف شدن مشکلات این عرصه نشستی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره واگذاری سند 400 هکتاری پارک سراوان به شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: اقدام‌های لازم در این زمینه انجام شده و به‌زودی این زمین به شهرداری رشت واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم با تشکیل شرکت توسعه عمران شهر رشت با پیش‌سهام 35 درصد مردم و سازمان‌ها را در توسعه هر چه بیشتر شهر رشت سهیم کنیم.

وی با تأکید بر مستقل شدن شهرداری‌های مناطق رشت اظهار کرد: استقلال شهرداری‌های مناطق باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم برای هر کدام از آنها بودجه‌ای جدا در نظر بگیریم.

این مسئول افزود: استقلال شهرداری‌های مناطق موجب می‌شود تا مشکلات و نیازهای هر منطقه با سرعت و دقت عمل بیشتری برطرف شود.

 

 

 

 

خواندن 198 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.