logo

یکشنبه, 25 آبان 1393 10:28

شورا و شهرداری درصدد بهسازی شهر برای تردد معلولان هستند

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: انجام اين کار در همه ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های مسکونی الزامی است به اين ترتيب همه ساختمان‌های شهر، معابر و مبلمان شهری برای تردد اين افراد باید بهسازی شود.

اسماعیل دوستی در گفتگو با صما اظهار داشت :یکی از دغدغه های شورای شهر بهسازی معابر، ساختمان های مسکونی، اداری و عمومی برای معلولان است که باید به فکر این قشر از جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه در برخی از ادارات مناسب سازی برای تردد معلولان اعمال شده است، گفت: در  بسیاری از مکان ها و معابر عمومی همچنان رفت و آمد معلولان با مشکل مواجه است و نیازهای این عزیزان نظیر استفاده از حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس ها برآورده نشده است.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: انجام اين کار در همه ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های مسکونی الزامی است به اين ترتيب همه ساختمان‌های شهر، معابر و مبلمان شهری برای تردد اين افراد باید بهسازی شود.

دوستی با اشاره به پیگیری اعضاء شورای شهر برای رسیدگی و اختصاص معابر و ورودی ساختمانها برای تردد معلولان گفت: درآینده طرح هایی در راستای این امر با همکاری شهرداری در صحن شورا ارائه می شود  و همکاری لازم را  برای مرتفع شدن در این زمینه  خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

خواندن 195 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.