logo

سه شنبه, 20 آبان 1393 12:17

ساخت 50 درصد مسکن کشور توسط بخش تعاون

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت معتقد است: در صورتی که 50 درصد ساخت مسکن توسط تعاونی‌های مسکن صورت گیرد، ساخت و ساز در کشور متحول می‌شود.

اسماعیل خاکفرجی، اظهار کرد: هم اکنون نزدیک به 40 درصد مسکن کشور توسط تعاونی‌های مسکن ساخته می‌شود و بر اساس سند چشم انداز توسعه نیز بخش تعاون باید 50 درصد مسکن کشور را تامین کند؛ لذا این امر باید با حمایت وزارت راه و شهرسازی به مرحله اجرا درآید.

وی افزود: اگر این امر محقق شود ضمن تقویت شبکه تعاونی‌ها، چرخه ساخت و ساز کشور متحول می‌شود و زمینه برای ارتقای سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی به وجود می آید.

خاکفرجی درعین حال از وزارت کار خواست برای جلب حمایت وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های تعاونی اقدام کند و تصریح کرد: تمام مجموعه وزارت تعاون باید نیروها و امکانات خود را برای تقویت بخش تعاون به کار گیرند.

به گفته وی اقدامات حمایتی وزارت تعاون در قالب واگذاری‌ها و برون سپاری‌ها از حالت شعاری خارج شده و به مرحله اجرا رسیده است به نحوی که اکنون دخالت بخش‌های دولتی در امور تعاونی‌ها کمتر و نظارت‌ها بهتر شده است.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت در پایان با بیان اینکه نقش تعاونی‌ها در اشتغال و تولید باید پررنگ شود، اظهار کرد: با ورود بخش تعاون به عرصه تولید و کارآفرینی اهداف اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

 

 

 

خواندن 159 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.