logo

دوشنبه, 19 آبان 1393 16:05

ایجاد نرم‌افزار مقابله با زمین‌خواری

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از راه‌اندازی نرم افزار جامع برای کنترل پرونده‌های زمین خواری با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی خبر داد.

وی در خصوص تصرفات غیرقانونی زمین در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست گفت: ما در ماه‌های گذشته مواردی متعدد از رفع تصرف و تخریب داشتیم و تعدادی از آن‌ها را قلع و قمع کردیم.
معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از همراهی قوه قضاییه و حمایت آن از پرونده‌های تصرف زمین سازمان محیط زیست، گفت: موارد متعددی از پرونده‌های تصرفات عدوانی، آلودگی‌هوا، شکار غیرمجاز در جریان است که در این راستا نشستی با تمامی مسئولین حقوقی سازمان داشتیم؛ پس از آن مدیران حقوقی در مجلس حضور پیدا کردند و بعد با ریاست سازمان ومعاون طبیعی و استانی جلساتی داشتیم که رفع تصرف شود.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین با مشاور رئیس جمهور و دبیر ستاد مبارزه فساد دولت نیز جلسه‌ای در خصوص زمین خواری داشتیم. همچنین در جلسه ای که با حضور تابش، رئیس فراکسیون محیط زیست برگزار شد تصویب شد که نرم افزاری جامع برای این موضوع راه اندازی شود.
به گزارش ایسنا مجابی در این رابطه تشریح کرد: از کارهایی که به صورت مشترک با وزارت مسکن و شهرسازی پیگیری می‌شود راه‌اندازی این نرم افزار جامع دقیق است چراکه با استفاده از این نرم‌افزار، اطلاعات پرونده‌های زمین‌خواری در سطح کشور از مرحله شکل گیری تا مرحله اجرا و قطعیت قابل دسترس خواهد بود.

 

 

 

خواندن 154 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.