logo

دوشنبه, 19 آبان 1393 15:54

حضور دو هيئت تجاري از عراق و آذربايجان در نمايشگاه بين المللي سازه ها و نماهاي ساختماني

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تهران / واحد مرکزی خبر/ اقتصادی 1393/08/19
دو هیئت تجاری و بازرگانی از عراق و جمهوری آذربایجان از دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی بازدید و با صنعتگران کشورمان مذاکره می کنند.

این نمایشگاه همچنین از سوی مقامات دولتی و غیر دولتی هم مورد توجه قرار گرفته است و علاوه بر معاون وزیر مسکن و شهرسازی ، روسای سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان و نیز روسای اتاق های بازرگانی و انجمن ها و اتحادیه ها و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در نمایشگاه حضور یافتند.
قرار است دو هیئت تجاری و بازرگانی کشورهای عراق و آذربایجان نیز امروز و فردا از این نمایشگاه بازدید کنند و با شرکت ها و تولید کنندگان صنعت سازه ها و نماهای ساختمانی کشورمان وارد مذارکره شوند.
در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی،علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی هایی از کره جنوبی ، فنلاند ، تایلند، سوئد ، برزیل و آمریکا نیز حضور و مشارکت دارند.
دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی در شش گروه کالایی اصلی شامل 1- نماهای ساختمانی در معماری سنتی 2- نماهای ساختمانی نوین 3- سازه های فلزی4- سازه های بتنی 5- فناوری های نوین در سازه ها و 6- صنایع و تجهیزات وابسته برپا شده است.
همچنین این کالاها به نمایش درامده است : نمای کامپوزیت/ نمای شیشه ای/ نمای سنگی/نمای آجری / نمای گرانیت/نمای مرمریت/نمای سیمانی /نمای گچی، ماشین آلات و تجهیزات برش، ماشین آلات و تولیدات صفحات کامپوزیت، صفحات پوششی کامپوزیت، کانال های پیش ساخته و جمع آوری آبهای نما، سنگ تزئینی تراورتن و گرانیت سازه ها برای پوشش نما،عایق های حرارتی و صوتی ،clc بلوک های سبک دیواری،دیوار پوش های کامپوزیت نمای خارجی و داخلی، دیوارهای پوششی، pvc پنل دو جداره دیوارپوش، سقف کاذب،شیشه های سکوریت نشکن نما – نوت شیت- دوجداره-لمینت، پوشش سقف های مرکب فولادی، ورق های آلومینیوم کامپوزیت برای نماهای داخلی و خارجی، نماهای مدرن با فایبرسمنت بردو درایو سمنت، سقف های کاذب کامپوزیتی، انواع دیوارهای پلی استایرن قرنیز و ابزار آلات مربوطه، انواع ساندویچ های پنل های دیواری، عایق های پلاستر اکولوژیک برای نمای خارجی ساختمان ، طرح های نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی اداری و تجاری و دیگر نماها و تجهیزات مرتبط.
دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی تا 20 آبان ، از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه مندان است.

 

 

 

خواندن 104 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.