logo

دوشنبه, 19 آبان 1393 15:48

آمادگی خیران مسکن‌ساز فارس برای ساخت پروژه 5 هزار واحدی

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: خیران مسکن‌ساز فارس آماده اجرای پروژه بزرگ ساخت 5 هزار واحد مسکونی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه فارس، علی‌نقی لقمانی دوشنبه 19 آبانماه در دومین همایش استانی خیرین مسکن‌ساز فارس که در شیراز برگزار شد، گفت: علی‌رغم فعالیت‌های گسترده خیرین مسکن‌ساز در استان فارس هنوز پروژه‌ای در برخی شهرستان‌های استان اجرایی نشده است.

وی علت اجرایی نشدن پروژه‌های مسکونی خیرساز در شهرستان‌های مورد نظر را آماده نبوده زمینه‌های مناسب برای فعالیت خیران ذکر و تصریح کرد: خیران همواره آمادگی خود برای مشارکت در ساخت مسکن در استان فارس را عملا نشان داده‌اند.

لقمانی با یادآوری اینکه در جریان سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به استان 592 واحد مسکونی در شهرهای صدرا، نی‌ریز و سروستان به بهره‌برداری رسید، اعتبار هزینه شده برای ساخت آن تعداد واحد مسکونی را 252 میلیارد ریال، عنوان و اضافه کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و آمادگی متقاضیان، ساخت پروژه‌های مسکن خیرساز در شهرستان‌های مختلف قابل دسترس است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس نیز گفت: این انجمن در شیراز به‌ عنوان نخستین انجمن استانی در کشور آغاز به کار کرده است.

شمس ارجمندی بیان کرد: از بدو تأسیس این انجمن تاکنون در شهرهای شیراز، خرمبید و لار 300 واحد به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این انجمن دخالتی در ثبت‌نام متقاضیانی که به مسکن احتیاح دارند، ندارد، گفت: ما به عنوان حلقه‌ای واسطه بین خیرین مسکن‌ساز و دستگاه‌های دولتی عمل می‌کنیم.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس خاطرنشان کرد: برای ساخت 592 واحد مسکونی در شهرهای صدرا، نی‌ریز و سروستان 252 میلیارد ریال هزینه شده که 145 میلیارد ریال آن با تسهیلات بانکی، 47 میلیارد ریال توسط خیرین و 60 میلیارد ریال با مشارکت متقاضیان تأمین شده است.

 

 

 

خواندن 225 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.