logo

دوشنبه, 20 آذر 771 12:45

نرم افزار طراحی هوشمند انواع سقف های متداول در ایران با بازار آمد

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نرم افزار طراحی هوشمند انواع سقف با نام تجاری "سازه سقف" وارد بازار شد. این نرم افزار قادر به طراحی سقف های کامپوزیت ؛ عرشه فولادی ؛ تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت است. از خصوصیات بارز این نرم افزار طراحی و کنترل هوشمندانه آن است......

نرم افزار طراحی هوشمند انواع سقف با نام تجاری " سازه سقف" نسخه 1-92 ؛ همزمان با روز مهندس ؛ وارد بازار شد. این نرم افزار قادر به طراحی سقف های کامپوزیت معمولی ؛ کامپوزیت عرشه فولادی ؛ تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت است. از خصوصیات بارز این نرم افزار طراحی و کنترل هوشمندانه آن است. بطوریکه این نرم افزار با الگوریتم های کاملاً هوشمندانه ؛ قادر به طراحی سقف های مذکور در بهینه ترین حالت ممکن است. مهندسین محاسب عزیز فراموش نکنند که همواره در طراحی سقف های ساختمان ها همیشه طراحی سقف ؛ با افراط و تفریط همراه است.
"گروه ایرانی نرم افزار عرشیا" با سرپرستی و همت جناب اقای "مهندس موسی غلامحسینی" (مهندس پایه یک طراحی و نظارت سازه های بتنی و فولادی و سازه های بلند مرتبه از وزارت مسکن و شهرسازی و کارشناس ماده 27 سازمان نظام مهندسی تهران) تشکیل و تهیه نرم افزار "سازه سقف" را در اولیت کار خود قرار داد.اکنون بعد از گذشت چند ماه و نوشتن صدها خط کد نویسی برای این نرم افزار ؛ دوستان و همکاران محترم میتوانند این نرم افزار را تهیه و با خیالی آسوده به طراحی سقف های مورد نظر خود بپردازند.
قابل ذکر است که نرم افزار "سازه سقف" در روز پنجشنبه (92/12/15) در "اولین همایش تخصصی طراحی عملکردی سازه ها" در تهران به جامعه مهندسی معرفی خواهد شد. همکاران محترم در صورت تمایل با شرکت در این همایش تخصصی؛ که با همت سایت "سازه"808"(برای رفتن به سایت همایش اینجا کلیک کنید) برگزار خواهد شد ؛ میتوانند از نزدیک با این نرم افزار آشنا شده و حتی با ان کار کنند.
همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت نرم افزار "http://sazesaghf.ir" مراجعه نمایید و یا جهت طرح هرگونه سوال با شماره تماس بنده (09128876100 امینی) تماس حاصل نمایید. گروه ایرانی نرم افزار عرشیا همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادان همکاران محترم میباشد و از هر گونه نظر و پیشنهادی در جهت بهبود عملکرد "سازه سقف" استقبال میکند.
پاینده باشید
 چند تصویر از نرم افزار "سازه سقف" 
 
 
 
 
 
 

Read more http://atilacivil.iiiwe.com/intelligent_design_software_commonly_used_types_of_roofs_appeared_in_iran/

خواندن 270 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.