logo

سه شنبه, 09 آبان 771 07:05

هتل مجلل قهرمان فرمول یک

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

این اتوبوس عجیب همچنین دارای یک آشپز ماهر و یک تیم پیشخدمت حرفه‌ای است که در تمام 24 ساعت شبانه‌‌روز آماده خدمت‌رسانی هستند......


جنسن باتون، قهرمان اتومبیلرانی فرمول یک از سال 2003 تا سال 2011 صاحب اتوبوسی مجلل بود که طیف گسترده‌ای از وسایل لوکس در آن به چشم می‌خورد. باتون بریتانیایی در سال 2009 قهرمان فرمول یک جهان شد.

به نظر می‌رسد این اولین و بزرگ‌ترین خودرو- خانه میلیونی در نوع خود در انگلیس باشد. این اتوبوس جالب که هتلی لوکس و مجلل به حساب می‌آید شبی 8 هزار پوند اجاره داده می‌شود که با قیمت یک هتل 7 ستاره برابری می‌کند.

از امکانات این اتوبوس مجهز می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی زیرپایی، شیشه حریم خصوصی، سالن استراحت، تلویزیون 42 اینچ پلاسما با صدای فراگیر و پخش دی‌وی‌دی، تلویزیون سقفی، آشپزخانه با لوازم‌هایی به رنگ طلایی، میز ناهارخوری، یخچال فریزر بزرگ به سبک آمریکایی، اجاق، مایکرو ویو، ماشین لباسشویی، کف گرانیت، اتاق خواب لوکس، میز آرایش و کمد لباس، حمام با شیرآلات طلایی، تلویزیون ال‌سی‌دی 20 اینچ، تخت‌خواب تاشو برای اقامت 2 نفر اضافی، صندلی برای نشستن در فضای باز، مبلمان لوکس و باربکیو (کباب‌پز) برای فضای باز در صورت تقاضا اشاره کرد.

این اتوبوس عجیب همچنین دارای یک آشپز ماهر و یک تیم پیشخدمت حرفه‌ای است که در تمام 24 ساعت شبانه‌‌روز آماده خدمت‌رسانی هستند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Read more http://yashar.iiiwe.com/hotel_grand_champion_formula_one/

خواندن 78 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.