logo

چهارشنبه, 19 مهر 771 00:00

حاکمیتی شدن آزمایشگاه مکانیک خاک

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به نقش حساس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک‌ در جهت افزایش کیفیت اجرایی طرح‌های عمرانی، کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که پیگیر حاکمیتی شدن این شرکت باشد.

 

مجمع عمومی سالیانه این شرکت با حضور ‌وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس و دیگر اعضای مجمع، اعضاء هیئت مدیره، معاونان و ‌مدیران این شرکت به منظور ارزیابی عملکردی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک درسال 91 ‌آزمایشگاه مرکز تشکیل شد.

در این مراسم عباس آخوندی ضمن تأکید بر بحث کنترل کیفیت‌، نقش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء سطح کیفی در پروژه های عمرانی را بسیار مهم دانست. وزیر راه و شهرسازی ضمن ارزیابی مثبت فعالیت‌های انجام شده در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، این شرکت را یک شرکت دانش بنیان و کاملاً فنی و مهندسی عنوان کرد.

رئیس مجمع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت‌: ‌به منظور احصاء وظایف حاکمیتی شرکت، گروهی را تشکیل داده‌ایم که با توجه به نقش حساس آزمایشگاه در جهت افزایش کیفیت اجرایی طرح‌های عمرانی پیگیر حاکمیتی شدن این شرکت باشند.

وی ‌ضمن اشاره به بودجه مصوب آزمایشگاه، بیان کرد: نگاه ویژه به کنترل کیفی در پروژه‌های عمرانی و افزایش سطح کیفی پروژه‌ها دستاوردهای مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و از هدر رفت بودجه‌های عمرانی که صرف بازسازی مجدد انجام می‌شود، جلوگیری خواهد کرد.

آخوندی ‌گفت: باید به سمتی برویم که یک سازمان و مرجع تخصصی برای نظارت بر کار آزمایشگاه های بخش خصوصی حاضر در پروژه‌های عمرانی به وجود آید و حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کمک شایانی در این باره خواهد کرد.

خواندن 90 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.