logo

دوشنبه, 17 مهر 771 00:00

حضور یکپارچه تشکل های ساختمانی در همایش شناسنامه فنی

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اولین مشارکت بزرگ بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید

بیش از 15 تشکل و انجمن برتر حوزه صنعت ساختمان، حضور یکپارچه ای در همایش شناسنامه فنی ملکی ساختمان، خواهند داشت و برای نخستین بار رویداد جدیدی را با همصدایی و مشارکت یکدیگر در دولت تدبیر و امید رقم خواهند زد.

 

به گزارش خبرنگار صما، از آن جا که اجرا و صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان، نقش موثری در تحقق حقوق شهروندی و شهروند مداری دارد، مشارکت فعال تشکل ها و انجمن های ساختمانی در این همایش ضمن این که به تحقق اهداف مد نظر این تشکل ها و سازمانها کمک می کند،به نوبه خود گام بزرگی در راستای مطالبه حقوق شهروندی است.

این نخستین بار است که در دولت تدبیر و امید، همایشی با این عنوان، برگزار می شود و امید می رود برپایی و تداوم همایش هایی از این قبیل در حوزه صنعت ساختمان، با حضور تشکل ها و انجمن ها بتواند در رفع مسائل و مشکلات این صنعت تاثیرگذار باشد.

 شایان ذکر است این همایش در پنج محور تاثیرات صدور شناسنامه فنی ملکی بر صنعت ساختمان کشور، استاندارد و شناسنامه فنی ملکی ساختمان، تاثیرات اقتصادی صدور شناسنامه فنی ملکی، تاثیرات اجتماعی و فرهنگی صدور شناسنامه فنی ملکی و نقش دستگاه های قانونگذاری و اجرایی کشور در صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان و در روزهای 15 و 16 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خواندن 180 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.