logo

یکشنبه, 09 مهر 771 12:21

تهران-مشهد با قطار 2 ساعت کاهش یافت

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

...

سيد محمد راشدي معاونت امور مسافري راه آهن با علام اين خبر گفت: از هفته گذشته بيش از نيمي از قطارها با سرعت 140 الي 160 كيلومتر در ساعت در اين مسير تردد مي كنند و زمان مسافرت با اين قطارها بين 7.5 تا 9 ساعت است. راشدي در خصوص اجرايي شدن كاهش زمان تاخيرات كليه قطارها اظهارداشت: با توجه به اصلاح جدول حداكثر تاخيرات اين مهم از ابتداي دي ماه سالجاري اجر
سيد محمد راشدي معاونت امور مسافري راه آهن با علام اين خبر گفت: از هفته گذشته بيش از نيمي از قطارها با سرعت 140 الي 160 كيلومتر در ساعت در اين مسير تردد مي كنند و زمان مسافرت با اين قطارها بين 7.5 تا 9 ساعت است.

راشدي در خصوص اجرايي شدن كاهش زمان تاخيرات كليه قطارها اظهارداشت: با توجه به اصلاح جدول حداكثر تاخيرات اين مهم از ابتداي دي ماه سالجاري اجرا و در راستاي آن كليه واحدها ملزم به رعايت زمان بندي سير قطارها و حداقل كردن تاخيرات خواهند شد.

به گفته وي، در صورت بروز تاخير؛ 50 درصد از وجه بليت مسافران به آنان پرداخت خواهد شد.

معاونت مسافري راه آهن تصريح كرد: با اين وجود، حداكثر زمان تاخير قطارها و ترن ست‌ها در محور تهران- مشهد به ترتيب از 4 ساعت به 3 ساعت و از 4 ساعت به 2 ساعت تقليل مي يابد.

وي افزود: همچنين ميزان تاخيرات در محور تهران- بندرعباس و تهران- كرمان از 5 ساعت به 3 ساعت و در محور تهران- ساري از 4 ساعت به 2 ساعت و در محور تهران- زنجان از 4 ساعت به يك ساعت و نيم كاهش مي‌يابد.

راشدي خاطرنشان كرد: طبق برنامه ريزي صورت گرفته، حداكثر زمان تاخير در محور تهران انديشمك و تهران-گرگان از 4 ساعت به 2.5 ساعت و در مسير هاي تهران- خرمشهر و تهران- اهواز از 5 ساعت به 3 ساعت تقليل خواهد يافت.

معاون مسافري راه آهن همچنین از اختصاص 2 رام قطار فوق العاده در مسير تهران- قم همزمان با ايام سوگواري اربعين حسيني خبر داد.

وی اعلام کرد: همزمان با فرارسيدن ايام سوگواري اربعين حسيني و به منظور رفاه حال زائرين، تعداد 2رام قطار به قطارهاي موجود در مسير تهران– قم افزوده شده است.

راشدی افزود: به اين ترتيب يك رام قطار ريل باس در تاريخ 1/10/92 با زمان حركت 18:10 از تهران به قم حركت كرده و در ساعت 23:40 از قم به سمت تهران باز مي گردد.

وی تصريح كرد: همچنين يك رام قطار ديگر در تاريخ 2/10/92 در ساعت 7:30 از تهران به سمت قم حركت و در ساعت 16 از قم به سمت تهران سير خواهد داشت.

معاون مسافري راه آهن افزود: قطارهاي ياد شده علاوه بر قطارهاي فعلي محور تهران– قم است كه به صورت روزانه دراين مسير تردد دارند. ضمن اينكه قطارهاي ياد شده با ظرفيت 336 صندلي و تهويه مناسب و امكانات رفاهي كامل در جهت سرويس دهي مناسب به هموطنان مهيا شده است.

Read more http://eghtesadeiranonline.com/vdca00nuy49n6u1.k5k4.html

خواندن 120 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.