logo

دوشنبه, 13 آبان 1392 14:13

چرا برخی افتتاح‌های مسکن‌مهر مشکل آب‌وبرق دارند

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شنبه گذشته اولین افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر در دولت یازدهم، توسط قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی انجام شد و در قالب آن نزدیک به 13 هزار ......
شنبه گذشته اولین افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر در دولت یازدهم، توسط قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی انجام شد و در قالب آن نزدیک به 13 هزار واحد در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

تفاوت این افتتاح را با یک میلیون واحدی که در دولت دهم افتتاح شدند می‌توان در جایگاه مسوولان افتتاح‌کننده، مشاهده کرد. در دولت قبل، در همه افتتاح‌های بیش‌از یک هزار واحدی مسکن‌‌مهر وزیر راه‌وشهرسازی حضور داشت، طوری که برای پروژه‌های بالای 5 هزار واحد، رییس‌جمهور یا معاون اول دولت نیز وزیر را همراهی می‌کردند، اما 12هزار و 800واحد مسکن‌مهر کرمانشاه دو روز پیش فقط توسط قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ومسکن به بهره‌برداری رسید.

احمداصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه مسکن‌مهر در مراسم افتتاح مسکن‌مهر کرمانشاه براساس آنچه «ایسنا» روایت کرده، گفته است:
مسکن‌مهر کار بزرگ و ارزنده‌ای است و در تاریخ کشور کار بی‌نظیری به‌شمار می‌رود. مهرآبادی با اشاره به تاکید دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌ها و تامین آب و برق و گاز و نیز انجام محوطه سازی آنها هنگام افتتاح، خاطر نشان کرد:
اینکه برخی پروژه‌ها با مشکلاتی از قبیل آب و برق افتتاح می‌شوند، نتیجه عجله و خواست خود مردم است. وی اظهار کرد: برخی از مردم مستاجرند و دوست دارند هرچه سریع‌تر وارد خانه‌های خود شوند که به همین علت ادارات راه و شهرسازی مجبورند به‌رغم تکمیل کامل این پروژه‌ها آنها را به افتتاح برسانند.

Read more http://www.iiiwe.com/news/public/why_some_utilities_have_difficulty_opening_maskan_mehr/

خواندن 118 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.