logo

دوشنبه, 13 آبان 1392 14:26

وضعیت نگران‌کننده حاشیه‌های کلانشهر تبریز

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده حاشیه‌های شهر تبریز خواستار تخصیص اعتبارات و اختیارات مدیریت بحران و تجدید نظر در ساختار آن شد......
دنیای اقتصاد – تبریز – رعنا نیک‌رفتار: مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده حاشیه‌های شهر تبریز خواستار تخصیص اعتبارات و اختیارات مدیریت بحران و تجدید نظر در ساختار آن شد.

مهندس خلیل ساعی در حاشیه دیدار رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از امکانات، تجهیزات و اماکن امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان با تذکر به تعامل موجود در بین کارگروه‌های عضو مدیریت بحران استان اظهار کرد: در سایه اتحاد و همدلی به وجود آمده میان مدیران و مسوولان عضو مدیریت بحران توانستیم در زلزله سال گذشته منطقه ارسباران خدمات بسیار وسیعی به زلزله زدگان ارائه دهیم.

وی همچنین کاهش زمان رسیدن سر صحنه تصادفات را ناشی از افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای دانست و یادآور شد:

برای رسیدن به استانداردهای لازم باید تعداد پایگاه‌های جاده‌ای در استان را به 78 باب برسانیم.ساعی تعداد فعلی پایگاه‌ها را 25 باب اعلام کرد و گفت: به طور میانگین درهر یکصد کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فعالیت می‌کند که این رقم باید برای هر 40 کیلومتر پایگاه تبدیل شود.

Read more http://www.iiiwe.com/news/public/tabriz_metropolitan_worrisome_situation_margins/

خواندن 110 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.