logo

دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 00:00

نصف گود ایران زمین پر شد

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

 

 

 

نیمی از گود ایران زمین پر شد. سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری با اعلام این خبر افزود: شهرداری منطقه دو تاکنون 15 متر از عمق گود 30 متری ایران‌زمین را پر کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

محمدمهدی تندگویان، عضو شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: فرآیند ایمن‌سازی گود ایران زمین تا 2 ماه آینده تکمیل خواهد شد.
او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درخصوص آخرین وضعيت گود ايران‌زمين در منطقه 2 گفت: شهرداري منطقه 15 متر از اين گود را پر كرده و در حال ديوار كوبي اين گود براي ايمن‌سازي است.
او ادامه داد: 30 درصد ايمن‌سازي محل انجام شده است و طي 2 تا 3 ماه آينده به طور كامل اين عمليات به اتمام مي‌رسد.
اين عضو شوراي شهر تهران اضافه كرد: شهرداري با بودجه خودش در حال مهارسازي  خطرات احتمالي اين گود است و قرار نيست فعلا ساخت‌وسازي در اين زمين انجام شود.
تندگويان در پاسخ به اين پرسش كه آیا قرار است شهرداري براساس نقشه‌هاي مالك طبقات زيرين اين ساختمان را ساخته و سهم مشاركت خود را در پروژه افزايش دهد، گفت: اين زمين مالك دارد كه در زندان است و خودش بايد براي اين زمين تصميم بگيرد.
او تصریح کرد: در خواست شورا از شهرداري ايمن‌سازي محل گودبرداري بود و نه ساخت‌وساز كه در حال حاضر در حال انجام است.
به گزارش «دنیای اقتصاد»، گود 30 متری ایران زمین که سال گذشته به واسطه تغییر کاربری و سهل‌انگاری پیمانکار پروژه ریزش کرده بود با رای کمیته بررسی شورای شهر تهران بنا شده بود ادامه عملیات گودبرداری تا زمان تحکیم و مقاوم‌سازی گود متوقف شود. براساس نقشه طرح تفصیلی جدید مالک زمین اجازه ساخت مجموعا پنج طبقه بنا در این زمین را داشت، اما کمیسیون ماده پنج شهرداری مجوز ساخت 38 طبقه ساختمان را برای مالک زمین صادر کرده بود

 

 

 

خواندن 133 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.